Regulamin

OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY (OWS)
S-TRADE sp. z o.o. jako marka: Superpools posiada w swojej ofercie baseny poliestrowe oraz dodatkowy osprzęt basenowy Technika Basenowa. Ogólne Warunki Sprzedaży obejmują wszelkie transakcje w ramach oferty S-TRADE. Preambuła Obowiązkiem klienta (kupującego) jest:- przestrzeganie postanowień niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży;
- przestrzeganie Warunków Realizacji Zamówienia;
- przestrzeganie postanowień udzielonej Karty Gwarancyjnej;
- należyte przygotowanie terenu do realizacji zamówienia indywidualnego;
- współdziałanie w realizacji i finansowaniu zamówienia;
- wykonywanie innych czynności niezbędnych do realizacji konkretnego zamówienia.
-
Założenia ogólne
- klientem (kupującym) w rozumieniu Ogólnych Warunków Sprzedaży są zarówno klienci indywidualni jak i osoby prawne, spółki cywilne, jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej, którym przepisy przyznają zdolność prawną;
- umowa zostaje zawarta w języku polskim;
- do sprzedaży, zawartej umowy, zamówienia, oferty w rozumieniu Ogólnych Warunków Sprzedaży mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. Strony dokonują zgodnego wyboru prawa polskiego dla całej umowy, wszystkich czynności związanych z nawiązaniem kontaktów handlowych; roszczeń o zapłatę, wykonanie umowy ( zamówienia indywidualnego) sporów wynikających z zawartej umowy;
- Sądem właściwym do realizacji, wykonania umowy ( zamówienia indywidualnego), kwestii spornych będzie Sąd w Opolu właściwy dla siedziby sprzedawcy;
- zdjęcia zawarte w ofertach, na stronach internetowych mają jedynie charakter informacyjny i podglądowy. Rzeczywisty wygląd zrealizowanego zamówienia może różnić się od prezentowanego na zdjęciach i ofertach;
- Zamówienie Indywidulane w rozumieniu Ogólnych Warunków Sprzedaży to: dokument wiążący strony, który jest złożony i podpisany przez klienta (kupującego), a następnie zaakceptowany i przyjęty przez sprzedawcę do realizacji. Warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata zaliczki przez zamawiającego (kupującego );
- zamówienie indywidualne stanowi źródło zobowiązania stron, szczegółowe postanowienia dotyczące zamówienia indywidualnego znajdują się w Warunkach Realizacji Zamówienia;
- przypadku złożenia zamówienia indywidualnego przez kupującego (klienta) i potwierdzenia przez sprzedawcę przyjęcia zamówienia indywidulanego w formie pisemnej lub w drodze wiadomości e-mail, strony są związane złożonym zamówieniem indywidualnym;
- strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi;
- postanowienia niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży mają zastosowanie do wszystkim umów, transakcji chyba że strony dokonają odmiennych ustaleń w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
- treść aktualnych Ogólnych Warunków Sprzedaży znajduje się na stronie internetowej www.superpools.pl;
- poprzez złożone zamówienia indywidualnego w rozumieniu Ogólnych Warunków Sprzedaży, klient (kupujący) oświadcza, iż zapoznał się z Ogólnymi Warunkami Sprzedaży, zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Ogólnych Warunków Sprzedaży i akceptuje ich treść;
- stronami umowy są S-TRADE sp. z o.o. ( marka Superpools) jako sprzedawca i kupujący ( klient) jako podmiot określony (w ust. 1 ) który zawarł ze sprzedawcą umowę.
-
Zawarcie umowy
- Superpools wysyła indywidualną ofertę klientowi (kupującemu) która obowiązuje maksymalnie 30 dni od daty wysłania; jeżeli w ofercie nie został podany inny termin. w tym okresie klient ma możliwość skorzystania z indywidualnej oferty;
- podane ceny mają charakter jedynie informacyjny, całkowita kwota zamówienia indywidualnego wynika każdorazowo z konkretnego zamówienia indywidualnego, aktualnych cen producenta, cen materiałów, kosztów związanych z realizacją zamówienia indywidualnego;
- zobowiązanie pomiędzy sprzedawcą a kupującym (klientem) powstaje dopiero po złożeniu zamówienia indywidualnego w rozumieniu niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży oraz po potwierdzeniu przez sprzedawcę przyjęcia zamówienia indywidualnego do realizacji i odnotowaniu wpłaty zaliczki. Potwierdzenie zostanie dokonane w formie pisemnej lub w postaci wiadomości e-mail;
- strony są związane treścią zamówienia indywidualnego, nie są związane ofertami, reklamą na stronie internetowej;
- Oferta sprzedawcy w rozumieniu niniejszych Ogólnych Warunków Sprzedaży, nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego;
- klient ( kupujący) jest zobowiązany do wpłaty zaliczki, wysokość oraz termin płatności jest zawarty w zamówieniu indywidualnym;
- ostatecznie realizacja zamówienia indywidualnego następuje po przyjęciu zamówienia indywidualnego do realizacji i wpłacie ustalonej zaliczki przez klienta (kupującego);
- sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od zamówienia indywidualnego w przypadku niewpłacenia zaliczki w ustalonym terminie;
- sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od zamówienia indywidualnego w terminie do 3 dni od ustalonej daty dostawy, bez negatywnych konsekwencji dla sprzedawcy;
- sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od zamówienia indywidualnego w przypadku braku współdziałania kupującego ( klienta ) w realizacji zamówienia indywidualnego lub braku finansowania zamówienia indywidualnego;
- w przypadku niemożności wykonania zamówienia indywidualnego, sprzedawca poinformuje kupującego (klienta) o tym fakcie w formie pisemnej bądź w drodze wiadomości e-mail.
-
Cena
- wszystkie podane przez sprzedawcę ceny są cenami brutto, oraz zawierają odpowiednią stawkę podatku VAT, chyba że co innego wynika z Warunków Realizacji Zamówienia Indywidualnego lub ustaleń stron w formie pisemnej lub w drodze wiadomości e-mail;
- sprzedawca zastrzega możliwość wystąpienia dodatkowych opłat innych niż z ust. III pkt 1, w przypadku realizacji każdego zamówienia indywidualnego, w tym zamówień indywidualnych poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej;
- wszelkie dodatkowe opłaty związane z realizacją zamówienia indywidualnego ponosi klient (kupujący);
- ceny zawarte na stronie internetowej lub w ofercie mają charakter wyłącznie informacyjny. Całkowita cena realizacji zamówienia jest ustalana w odniesieniu do konkretnego zamówienia i konkretnego klienta z uwzględnieniem cen producenta, cen materiałów, dodatkowych kosztów i opłat związanych z konkretnym zamówieniem indywidualnym.
-
Dopuszczalne formy płatności
- płatność za zamówiony towar jest możliwa jedynie przelewem lub gotówką;
- w przypadku wyboru płatności przelewem, niezbędne jest dołączenie potwierdzenia przelewu do dokumentów podczas dostawy;
- w przypadku odbioru własnego istnieje jedynie płatność gotówką w dniu odbioru.
-
Warunki dostawy, odpowiedzialność stron
- w przypadku braku odmiennych ustaleń w formie pisemnej pod rygorem nieważności, klient ( kupujący) zobowiązany jest do podania swojego właściwego, prawidłowego adresu do dostawy;
- adres podany przez klienta ( kupującego) obejmuje nazwę miejscowości, wskazanie województwa, ulicy, numeru domu;
- adres podany przez klienta ( kupującego) jest uważany za właściwe miejsce dostawy;
- klient (kupujący) zobowiązuje się do poinformowania o każdej zmianie swojego adresu;
- każdy ze sprzedawanych produktów ma indywidualny czas dostawy;
- dostawa odbędzie się w okresie 2-8 tygodni od złożenia zamówienia i wpłaty zaliczki przez kupującego, chyba, że Strony ustaliły inny termin dostawy lub specyfika, właściwości konkretnego zamówienia będą wymagały innego terminu do realizacji dostawy;
- sprzedawca ma prawo zmienić termin dostawy do 24 godzin ( 1 dzień) od pierwotnego terminu dostawy. Zmiana terminu dostawy nie stanowi niewykonania zobowiązania w terminie w rozumieniu Kodeksu Cywilnego;
- sprzedawca dostarcza towar na miejsce ( adres dostawy) wskazane w zamówieniu indywidualnym;
- sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia, obtarcia, zniszczenia, zmniejszenia przydatności zakupionych u sprzedawcy przedmiotów, powstałe po dostarczeniu ich przez sprzedawcę na miejsce dostawy;
- klient (kupujący) ponosi odpowiedzialność za rozładunek, magazynowanie jak i prawidłowy montaż basenu po dostarczeniu ich na miejsce dostawy;
- po dostarczeniu towaru do klienta (kupującego) odpowiedzialność sprzedawcy za towar kończy się;
- montaż, magazynowanie, usytuowanie basenu nie należy do obowiązków sprzedawcy;
- kupujący ( klient) jest zobowiązany do sprawdzenia towaru w momencie dostawy w obecności kierowcy, w szczególności:
- czy basen nie jest uszkodzony;
- czy towar jest nienaruszony;
- czy zamówienie jest kompletne;
- czy towar jest zgodny z zamówieniem
- W razie wątpliwości odnośnie stanu towaru należy sporządzić protokół w obecności kierowcy.
- po dostawie nie zostaną uwzględnione reklamacje opisane ust. 13, w przypadku braku protokołu.
-
Montaż oraz konserwacja basenu, utrzymanie w należytym stanie
- wszystkie podawane przez sprzedawcę wymiary są wymiarami zewnętrznymi
- wszystkie wymiary basenu mogą się różnić o +/- 5 %;
- klient (kupujący) poprzez złożenie zamówienia, zobowiązuje się do przeprowadzenia 1 raz w roku, przez Sprzedawcę przeglądu/ serwisu technicznego:
- termin i koszt serwisu zostanie indywidualnie uzgodniony i dopasowany do konkretnego klienta i jego zamówienia;
- nieprzeprowadzenie serwisu/ przeglądu technicznego przez Sprzedawcę jest równoznaczne z wygaśnięciem uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji na zamówienie indywidualne;
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w szczególności za:
- nieprawidłowe korzystanie (użytkowanie) sprzeczne z przeznaczeniem przedmiotu zrealizowanego zamówienia;
- nieprawidłowe wykonanie prac polegających na montowaniu basenu; przegrzanie, wyblaknięcie powłoki;
- nieprawidłową obsługę basenu;
- nieprawidłową konserwację lub brak konserwacji;
- Basen poliestrowy nie powinien zostać pozostawiony bez wody.
-
Gwarancja oraz obowiązki kupującego
- warunki gwarancji określ karta gwarancyjna udzielona do konkretnego zamówienia indywidualnego;
- uprawnienia z udzielonej gwarancji wygasają w przypadku przetransportowania basenu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej bez uprzedniej zgody sprzedawcy sporządzonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
- klient (kupujący), aby nie stracić uprawnień z gwarancji, zobowiązany jest do przestrzegania i stosowania postanowień Karty Gwarancyjnej;
- klient (kupujący) traci uprawnienia z udzielonej gwarancji w przypadku określonym w pkt VI ust 3 Ogólnych Warunków Sprzedaży;
- warunki zamówienia określone są również w Warunkach Realizacji Zamówienia dostosowanych do konkretnej umowy,
- Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady.
WARUNKI GWARANCJI
-
Zakres gwarancji
- Kartę Gwarancyjną wypełnia Sprzedawca wpisując dane urządzenia, których zakup potwierdzony jest fakturą lub paragonem;
- sprzedawca udziela 15 letniej gwarancji na szczelność niecki basenowej określonej w Karcie Gwarancyjnej. Termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży daty widocznej na paragonie lub fakturze
- sprzedawca udziela 2 letniej gwarancji na urządzenia określone w Karcie Gwarancyjnej termin gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży daty widocznej na paragonie lub fakturze;
- niniejszą gwarancją objęte są wyłącznie wady tkwiące w sprzedanej rzeczy objętej niniejszą gwarancją;
- niniejszą gwarancją nie są objęte mikropęknięcia powierzchniowej warstwy żelkotu nie mające wpływu na szczelność i użytkowanie niecki basenu;
- warunkiem skorzystania z uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji jest przedstawienie:
- czytelnie i poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej;
- dowodu zakupu z oznaczoną datą sprzedaży (faktura, paragon);
- reklamowanego produktu;
- opisu usterki.
-
Realizacja uprawnień
- usterki ujawnione w okresie gwarancji zostaną usunięte w jak najkrótszym możliwym terminie, tj. w terminie ok. 30 dni od daty otrzymania informacji o wadzie, chyba, że strony postanowią inaczej w formie pisemnej lub w drodze wiadomości e-mail, bądź konkretne zgłoszenie i rodzaj wady będzie wymagało innego czasu do jej usunięcia;
- dokonanie naprawy gwarancyjnej oraz jej datę, serwis poświadcza w karcie gwarancyjnej. Sposób naprawy ustala Gwarant;
- koszty wynikłe z nieuzasadnionego wezwania serwisanta do usterki, powstałej na skutek niedbalstwa bądź nieprzestrzegania przez użytkownika zasad korzystania z basenu, zamieszczonych instrukcji obsługi basenu, pokrywa użytkownik;
- sprzedawca może żądać wpłaty zaliczki na koszty naprawy, jeżeli z okoliczności wynika, że wada, uszkodzenie wystąpiło z powodów nieprzestrzegania postanowień Karty Gwarancyjnej, zachowania sprzecznego z przeznaczeniem basenu.
-
Gwarancja traci ważność
- jeżeli dokonana została samodzielna modyfikacja urządzenia,
- jeżeli stwierdzona zostanie niezgodność pomiędzy danymi zawartymi w karcie gwarancyjnej i dokumentach zakupu, a danymi z reklamowanego produktu,
- w przypadku użytkowania urządzenia niezgodnie z instrukcja obsługi;
- w przypadku zagubienia lub dokonania zmian i poprawek w treści karty gwarancyjnej, brak jest w karcie daty sprzedaży lub podpisu, lub pieczątki sprzedawcy;
- w przypadkach wskazanych w Ogólnych Warunkach Sprzedaży dostępnych na stronie www.superpools.pl,
- w przypadku gdy po wystąpieniu wady, kupujący dalej użytkuje przedmiot objęty gwarancją, odpowiada za powiększenie wady, powstałe uszkodzenia.
-
Gwarancja (w tym na powłokę basenu poliestrowego) nie obejmuje
- usterek i uszkodzeń, które powstały wskutek rozładunku niezgodnego z zaleceniami Producenta (użycie do rozładunku pasów krótszych niż 6m);
- usterek, które wynikły z faktu, że powłoka wewnętrzna basenu naprawiana była poza firmą producenta;
- usterek i uszkodzeń spowodowanych trudnymi warunkami atmosferycznymi (gradobicie, huragan, powódź, obsunięcie i zapadnięcie ziemi, uderzenie pioruna);
- szkód powstałych w wyniku działania ognia (przypalenia, eksplozji);
- szkód spowodowanych fizycznym uszkodzeniem powłoki basenu;
- usterek spowodowanych mechanicznymi czynnikami zewnętrznymi (zadrapania, rysy);
- uszkodzeń powierzchni spowodowanych nieprawidłową konserwacją powłoki (użycie niewłaściwych środków do czyszczenia i polerowania);
- uszkodzeń powierzchni powłoki spowodowanych czynnikami chemicznymi (opady przemysłowe, żywica z drzew, odchody ptasie, zanieczyszczenia, inne środki żrące i materiały chemiczne);
- usterek wynikających z rażącego niedbalstwa użytkownika i niewłaściwego obchodzenia z produktem;
- usterek powstałych na skutek nie przestrzegania zaleceń obsługi i instrukcji obsługi, w tym dopuszczenia do przekroczenia przez wodę w basenie temperatury 28 st. C;
- uszkodzeń powierzchni spowodowanych przedozowaniem wartości chloru powyżej 0,8 mg / l i wartości pH różnej od dopuszczalnego zakresu wartości pomiędzy 6,8 – 7,8 pH;
- usterek spowodowanych brakiem wody w basenie na okres zimowy w co najmniej ¾ niecki basenu;
- szkód spowodowanych niewłaściwym obsypaniem niecki basenu przy jej osadzeniu;
- krawędź górna basenu (szerokość ok. 5-10 cm) jest tylko i wyłącznie elementem wzmacniającym basen na czas transportu i po osadzeniu i obsypaniu basenu w gruncie można usunąć ją całkowicie bądź zakryć dowolnym wykończeniem. W związku z tym, sprzedawca nie udziela gwarancji na tę część basenu;
- producent zaleca odbiorcom końcowym ubezpieczenie basenu;
- w przypadkach wskazanych w regulaminie (Ogólnych Warunków Sprzedaży) dostępnych na stronie www.superpools.pl;
- następstw zużycia towaru, niewłaściwego użytkowania, eksploatowania.
-
Inne postanowienia
- duplikaty karty gwarancyjnej nie będą wydawane;
- warunkiem obowiązywania gwarancji jest 1 raz na 12 miesięcy eksploatacji, płatny przegląd gwarancyjny ekipy serwisowej Producenta lub Dealera;
- ewentualne czyszczenie basenu na życzenie, zamówienie dokonywane jest na koszt użytkownika i nie jest częścią przeglądów gwarancyjnych;
- ekipa serwisowa ma prawo pobrać opłatę za wykonanie czynności konserwacyjno-naprawczych, które należą do obowiązków użytkownika;
- cena przeglądu gwarancyjnego jest sumą kosztów dojazdu serwisanta na trasie – miejsce serwisu – oraz „roboczogodzin” (150 PLN netto/roboczogodzina) potrzebnych na wykonanie usługi;
- wszelkie reklamacje należy zgłaszać w punkcie zakupu.
z naszego bloga
...czytaj naszego bloga

ADRES
ul. Wrocławska 255
45-960 Opole, Polska
tel: (+48) 77 55 05 965
biuro@superpools.pl
z naszego bloga